En tiedä, mikä tässä on kaameinta. Itse epätoivoisen oloinen päätähti, Remy Martinin tuotesijoittelu vai viiden sekunnin välein ruutuun välähtävä risuaitatunniste. Että muistakaapa laittaa tämä hashtag mukaan kun twiittaatte tämän megahitin visuaaliseksi esitykseksi tehdyn "viraalivideon". Ei kun kaameinta on sittenkin se, että video on katsottu 115 miljoonaa kertaa. Onneksi tämän blogin kautta ei ole lisäviralisoitumisen vaaraa.
Eikä aloiteta edes tästä itse kappaleesta. IHANKO TOTTA?
MOI!
VastaaPoistaMoikka moi! Kiitos kommentista. Kävinpä vaihteeksi vähän raivoamassa täällä. :D
VastaaPoista:D Hei sähän vaahtosit tosta jo ennen superkohua! En osannu myöhemmin yhdistää! Mut hyvä!
Poista